TELETREBALL? 7 APLICACIONS PER ORGANITZAR-TE LA FEINA
A vegades organitzar la feina és la tasca més fatigosa però, i si trobessis una aplicació que s’adaptés a la teva forma d’organització? Tant si fas teletreball com si no, aquí et deixem 7 aplicacions per organitzar-te la feina!
Tenint en compte els temps de pandèmia que vivim, molta gent a hagut d’actualitzar-se i adaptar-se a les noves formes de feina, com fer teletreball des de casa.
Aquesta nova entrada de Blog us portem 7 aplicacions per organitzar-te la feina de forma eficient i visual. Amb les eines que et presentem et serà molt més fàcil fer teletreball, ja que et permeten fer reunions a distància, compartir arxius, controlar la feina i distribuint-te el temps de manera eficient.
Què et sembla si li donem un cop d’ull a aquestes 7 aplicacions per organitzar-te la feina i el teletreball? Som-hi doncs!
Aquesta aplicació és com tenir un tauler o una pissarra on apuntar-ho tot!
Et permet crear llistes de temes en concret on, a posterior, pots afegir la data de venciment de la feina, un color per la tasca i, fins i tot, un segon llistat per les tasques que cal dur a terme per completar la tasca principal.
I com si fos poc, cada vegada que tens una tasca amb data de venciment pròxim, t’envia un correu electrònic a forma de recordatori.
Ah! I que no se’ns oblidi, també està disponible en versió app per mòbil
Aquesta està pensada perquè portis a terme un seguiment de les teves feines i objectius, tant des de l’ordinador, com des de l’aplicació mòbil!
Més que una aplicació per fer servir a mode únic, està molt bé per treballar en grup. Es una eina molt interessant per implementar-la a l’empresa!
Per altra banda, si no ets molt fan del paper i boli, és una molt bona forma de canviar de mètode.
L’aplicació de Google Tasks et permet crear una llista de tasques per fer conjuntament amb la visualització del teu calendari.
Segons les tasques que tinguis pendents d’acabar, podràs organitzar-te la feina fent servir la llista i, una vegada acabada, li fas un clic i queda arxivada!
És una molt bona eina si fas servir les aplicacions d Google, així ho agrupes tot en una única aplicació.
Funciona com una agenda virtual on et permet anotar les tasques, anotacions, recopilar totes les idees que se’t passin pel cap o, tot allò que desitgis!
Això si, com ja sabem, tot el que és bo, és de pagament. Encara que la versió gratuïta t’ofereix gairebé es mateixes funcionalitats, té una màxim de capacitat i potser això, és el seu punt feble.
És un clàssic per realitzar videotrucades. Per fer-ho servir cal, has de disposar d’un compte d’Skype i, convidar a aquella persona amb la que vulguis fer videotrucada. Per ser més exactes, us heu de fer amics com a Facebook!
Google meet es l’alternativa a Skype però una mica més senzilla.
És necessari que la persona amb la que facis la videotrucada disposi d’un compte de Google, només cal que l’enviïs l’enllaç per connectar-se i, en un tres i no res, ja estareu fent videotrucada!
Ah, per cert, també disposa d’aplicació mòbil, genial per si vols aprofitar per fer un algun videotrucada fora de l’oficina o despatx.
FES VOLAR LA TEVA CREATIVITAT
Així que, agafa la teva agenda i apunta totes les tasques que tens pendents de fer i, un cop fetes, guixa la tasca amb energia!
Això si! No perdis l’agenda!!
Esperem que us hagi agradat aquesta entrada al nostre blog o, com a mínim, us hagi servit d’ajuda per si buscàveu una aplicació per organitzar-vos.
Com sempre diem, ens veiem a la propera entrada.
Fins aviat!