COMUNICAT DE TANCAMENT PROVISIONAL DELS PUNTS D’ATENCIÓ AL CLIENT COM A MESURA DE PREVENCIÓ PEL COVID-19, #nosaltresensquedemacasa

Benvolguts/des, 

Soomfibra, donada l’extensió de la pandèmia pel COVID-19 i seguint les últimes directrius de les autoritats competents i en prevesió del possible increment de les mesures restrictives i per la responsabilitat envers a la ciutadania, els nostres treballadors i les seves famílies, considerem adient prendre la decisió de tancar els nostres punts d’atenció al client a partir de demà.

No obstant això, estem preparats per tal de seguir atenent tots els nostres serveis amb normalitat. Tots els treballadors de Soomfibra estem disponibles per l’atenció al client en modalitat de teletreball des dels nostres domicilis. 

Per atendre les incidències i instal·lacions que calgui actuar presencialment, també disposem de tècnics de guàrdia, que prenen totes les mesures de prevenció i seguretat necessàries, els hi donaran resposta. 

Us recordem les nostres vies de contacte: 
– What’s app: 621 22 29 50 (només per incidències)
– Telèfon de contacte: 93 131 33 33
– E-mail de contacte: info@soomfibra.cat
– Panell de clients: Tiquet


Preguem una mica de paciència i empatia, ja que, a les nostres oficines tenim pares i mares que estan cuidant dels seus fills, per tant, si a l’hora de trucar per telèfon sentiu un nen o nena, no patiu, segur que estan jugant al menjador de casa😀. 

#nosaltresensquedemacasa #gaudintdesoomibra

Aquest lloc web fa servir cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Si vol més informació, pot consular la Política de Cookies. ACEPTAR

Aviso de cookies
Call Now Button