DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS

Et contestem totes les preguntes o doubtes que et puguin sorgir

DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS

Soomfibra ha realitzat un recull de preguntes freqüents o dubtes que poden ser d’interès per ajudar els nostres clients a resoldre els seus dubtes. 

Tot i així, si encara tens algun dubte o us sorgeixen de nous, no patiu, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres des del formulari de sol·licitud o trucant al         93 131 33 33 i us atendrem de bon grat!

Quant temps tinc de permanència amb la companyia?
La permanència a la nostra companyia és de 3 mesos*. En cas què hagis contractat el teu servei amb una promoció especial, consulta la teva permanència al 93 131 33 33 o contacta’ns a través del e-mail info@soomfibra.cat.

*Condicions de contractació vàlides per primeres residències. Domicili habitual on consta empadronament.
Com puc consultar el consum de GB de la meva línia mòbil?
Per consultar els teus consums, ho has de fer des del panell de clients que hi ha a la disposició pels nostres clients.

Per accedir cal que facis servir el DNI del titular de la línia amb lletra majúscula, tant pel camp de l’usuari com el de la contrasenya. 

Una vegada dintre, cal que et dirigeixis a l’apartat de consums, i filtris l’opció de dades i el telèfon mòbil del qual vols veure el consum de dades.

A continuació, t’apareixerà un llistat de tots els GB gastats.

Quin dia passen la factura pel banc?
Soomfibra facturem a mes vençut.

La facturació és dur a terme entre el dia 10 i 15 de cada mes.

DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE TELEFONIA MÒVIL

Quants dies es tarda a fer la portabilitat de la meva línia mòbil?
Les portabilitats tarden entre 2 i 3 dies laborals. No pateixis per això, nosaltres ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del dia de la teva portabilitat perquè sàpigues quan has de canviar la SIM del teu mòbil.
Com he de fer la configuració de l'APN al meu mòbil?

A vegades quan canvies la SIM després de fer la portabilitat pot ser que el teu mòbil no tingui accés a les dades mòbil. 

En cas que, el teu mòbil no tingui accés a internet i faci servir cobertura Movistar, descarrega’t aquesta configuració i fes-la al teu telèfon mòbil. 

Si després de fer-la continues sense tenir accés a internet, posa’t en contacte amb nosaltres.

QUAN MARXO DE CATALUNYA NO EM FUNCIONA L'INTERNET AL MÒBIL, QUE HE DE FER?

La majoria de vegades, el Roaming s’activa sol, però pot ser que en alguna ocasió necessitis fer una configuració al teu mòbil perquè et funcionin les dades mòbil al país on estàs. 

Si el teu mòbil disposa de cobertura Movistar, descarrega’t la configuració del Roaming aquí.

En cas de dur a terme la configuració i que continui sense funcionar, posa’t en contacte amb nosaltres. 

COM ACTIVAR/DESACTIVAR LA BÚSTIA DE VEU
Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de fer servir aquests codis: 

– Activar la bústia de veu si estàs comunicant: *67*242#
– Desactivar la bústia de veu si estàs comunicant: #67#

– Activar la bústia de veu si el telèfon està apagat: *62*242#
– Desactivar la bústia de veu si el telèfon està apagat: #62#

– Activar la bústia de veu per si no pot contestar la trucada: *61*242#
– Desactivar la bústia de veu per si no pot contestar la trucada: #61#

Si fas servir cobertura Movistar, has de fer servir aquest codi: 

– Desactivar la bústia de veu: ##002#

QUIN ÉS EL NÚMERO PER CONSULTAR ELS MISSATGES DE LA BÚSTIA DE VEU?

Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de trucar al número:  242

Si fas servir cobertura Movistar, has de trucar al número: 121

VULL ACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES, COM HO HE DE FER?
Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de fer servir aquests codis: 

– Activar el desviament de trucades: *21*NUMERO#
– Desactivar el desviament de trucades: #21#

Si fas servir cobertura Movistar, has de fer servir aquest codi: 

– Activar el desviament de trucades: **21*NUMERO#
– Desactivar el desviament de trucades: ##21#

QUIN CODI HE DE FER SERVIR PER FER UNA TRUCADA OCULTA?
Per fer una trucada oculta has de fer servir el següent codi: #31#NUMERO
VULL CANVIAR EL PIN DE LA MEVA TARGETA SIM, COM HO FAIG?
Fes servir el següent codi per dur a terme el canvi de pin: **04*PINACTUAL*NOUPIN*NOUPIN#

DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE TELEFONIA FIXE

VULL ACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES, COM HO HE DE FER?
El desviament de trucades està desactivat per defecte, si vols activar-lo contacte amb nosaltres perquè et donem accés a la plataforma de telefonia.

Disposem de 3 nivells de desviament de trucades; Desviament incondicional, desviament sinó contestes i desviament si el telèfon comunica

Quants dies es tarda a fer la portabilitat de la meva línia fixe?
Les portabilitats tarden entre 3 i 4 dies laborals. No pateixis per això, nosaltres ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del dia de la teva portabilitat. El dia que es fa efectiva la portabilitat, i per tal de deixar el servei en funcionament no oblidis seguir les instruccions comentades pel tècnic el dia de la instal·lació.
COM ACTIVAR/DESACTIVAR LA BÚSTIA DE VEU
La bústia de veu està desactivada per defecte, si vols activar-la contacte amb nosaltres perquè et donem accés a la plataforma de telefonia.

Un cop activada, per consultar la bústia has de trucar des del mateix telèfon fix al *300.

Al accedir a la bústia de veu tindràs disponible tot el menú de gestió. Podràs personalitzar el missatge, escoltar missatges pendents, borrar els missatges que ja no vulguis, entre altres funcionalitats.

 

TEAMVIEWER

COM HO HE DE FER PER DESCARREGAR EL TEAMVIEWER?

És possible que algun dels nostres tècnics necessiti accedir de forma remota al teu ordinador per resoldre alguna incidència o avaria. 

Per tal de poder-ho fer, el teu ordinador ha de tenir instal·lat el següent programa: TEAMVIEWER. 

Aquí et deixem l’enllaç perquè puguis descarregar-ho: Click aquí

Aquest lloc web fa servir cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Si vol més informació, pot consular la Política de Cookies. ACEPTAR

Aviso de cookies
Call Now Button