DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS

Et contestem totes les preguntes o doubtes que et puguin sorgir

Volem ajudar-te amb tots els dubtes o preguntes que tinguis. Per aquest motiu, posem a la disposició dels nostres clients una pàgina dedicada a dubtes sobre els serveis de telefonia fixa i telefonia mòbil.  

Aquí podeu resoldre els vostres dubtes/problemes de forma àgil i senzilla, i en cas què, tinguis qualsevol consulta addicional, pots posar-te en contacte amb nosaltres al 93 131 33 33, o si ho desitges, també ens pots escriure a info@soomfibra.cat.

Quant temps tinc de permanència amb la companyia?

La permanència a Soomfibra és de 3 mesos*.

En cas què hagis contractat el teu servei amb una promoció especial, consulta la teva permanència al 93 131 33 33 o contacta amb nosaltres a través del nostres e-mail: info@soomfibra.cat.

*Condicions de contractació vàlides per primeres residències. Domicili habitual on consta empadronament.

Com puc consultar el consum de GB de la meva línia mòbil?

Per consultar els teus consums, ho has de fer des del panell de clients que hi ha a disposició dels nostres clients.

Per accedir-hi cal que facis servir el DNI del titular de la línia amb lletra majúscula, tant pel camp de l’usuari com pel de la contrasenya. 

Una vegada hagis entrat al panell de clients, cal que et dirigeixis a l’apartat de consums, i filtris l’opció de dades i el telèfon mòbil del qual vols veure el consum de dades.

A continuació, t’apareixerà un llistat de tots els GB gastats.

En cas què, després de dur a terme el filtratge, no t’aparegui el teu consum de dades, posa’t en contacte amb nosaltres al 93 131 33 33. 

Quin dia passen la factura pel banc?

Soomfibra facturem el dia 1 de cada mes i a mes vençut, és a dir, sempre pagues els serveis que has gaudit el mes anterior. 

El cobrament de la factura es du a terme entre el dia 10 i el 15 de cada mes.

DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE TELEFONIA MÒBIL

Quants dies es tarda a fer la portabilitat de la meva línia mòbil?

Un cop fet el canvi de la teva antiga companyia a Soomfibra, les portabilitats tarden entre 2 i 3 dies laborables.

No pateixis per això, nosaltres ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del dia de la teva portabilitat perquè sàpigues quan has de canviar la SIM del teu mòbil.

Com he de fer la configuració de l'APN al meu mòbil?

A vegades quan canvies la SIM després de fer la portabilitat pot ser que el teu mòbil no tingui accés a les dades mòbil. 

En cas que, el teu mòbil no tingui accés a internet i facis servir cobertura Movistar, descarrega’t aquesta configuració i fes-la al teu telèfon mòbil. 

Si després de fer-la continues sense tenir accés a internet, posa’t en contacte amb nosaltres.

VULL COMPARTIR DADES MÒBILS DES DEL MEU IPHONE, COM HO HE DE FER?

Si quan hagis configurat l’APN del teu mòbil, aquest no et deixa compartir dades mòbils des del teu terminal, cal que facis la següent configuració: CONFIGURACIÓ PER COMPARTIR DADES

QUAN MARXO DE CATALUNYA NO EM FUNCIONA L'INTERNET AL MÒBIL, QUE HE DE FER?

La majoria de vegades, el Servei de Roaming s’activa sol, però pot ser que en alguna ocasió necessitis fer una configuració al teu mòbil perquè et funcionin les dades mòbils al país on estàs. 

Si el teu mòbil disposa de cobertura Movistar, descarrega’t la configuració del Servei de Roaming aquí.

En cas de dur a terme la configuració i que continuïs sense poder navegar, posa’t en contacte amb nosaltres al 93 131 33 33.

COM ACTIVAR/DESACTIVAR LA BÚSTIA DE VEU

Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de fer servir aquests codis: 

– Activar la bústia de veu si estàs comunicant: *67*242#
– Desactivar la bústia de veu si estàs comunicant: #67#

– Activar la bústia de veu si el telèfon està apagat: *62*242#
– Desactivar la bústia de veu si el telèfon està apagat: #62#

– Activar la bústia de veu per si no pot contestar la trucada: *61*242#
– Desactivar la bústia de veu per si no pot contestar la trucada: #61#

Si fas servir cobertura Movistar, has de fer servir aquest codi: 

– Desactivar la bústia de veu: ##002#

QUIN ÉS EL NÚMERO PER CONSULTAR ELS MISSATGES DE LA BÚSTIA DE VEU?

Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de trucar al número:  242

Si fas servir cobertura Movistar, has de trucar al número: 121

VULL ACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES, COM HO HE DE FER?

Si tens cobertura Orange/Yoigo, has de fer servir aquests codis: 

– Activar el desviament de trucades: *21*NUMERO#
– Desactivar el desviament de trucades: #21#

Si fas servir cobertura Movistar, has de fer servir aquest codi: 

– Activar el desviament de trucades: **21*NUMERO#
– Desactivar el desviament de trucades: ##21#

QUIN CODI HE DE FER SERVIR PER FER UNA TRUCADA OCULTA?

Per fer una trucada oculta has de fer servir el següent codi: #31#NUMERO

VULL CANVIAR EL PIN DE LA MEVA TARGETA SIM, COM HO FAIG?

Fes servir el següent codi per dur a terme el canvi de pin: **04*PINACTUAL*NOUPIN*NOUPIN#

DUBTES / PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE TELEFONIA FIXA

VULL ACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES, COM HO HE DE FER?

El desviament de trucades està desactivat per defecte, si vols activar-lo contacte amb nosaltres perquè et donem accés a la plataforma de telefonia.

Disposem de 3 nivells de desviament de trucades; Desviament incondicional, desviament si no contestes i desviament si el telèfon comunica

Quants dies es tarda a fer la portabilitat de la meva línia de telefonia fixa?

Les portabilitats tarden entre 3 i 4 dies laborals. 

No pateixis per això, nosaltres ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del dia de la teva portabilitat.

El dia que es fa efectiva la portabilitat, i per tal de deixar el servei en funcionament no oblidis seguir les instruccions comentades pel tècnic el dia de la instal·lació.

COM ACTIVAR/DESACTIVAR LA BÚSTIA DE VEU

La bústia de veu està desactivada per defecte, si vols activar-la contacte amb nosaltres perquè et donem accés a la plataforma de telefonia.

Un cop activada, per consultar la bústia has de trucar des del mateix telèfon fix al *300.

En accedir a la bústia de veu tindràs disponible tot el menú de gestió. Podràs personalitzar el missatge, escoltar missatges pendents, esborrar els missatges que ja no vulguis, entre altres funcionalitats.

 

SUPORT EN REMOT

COM HO HE DE FER PER DESCARREGAR EL TEAMVIEWER?

En cas d’incidències, és possible que algun dels nostres tècnics necessiti accedir de forma remota al teu ordinador per resoldre alguna avaria. 

Per tal que el servei tècnic de Soomfibra pugui accedir de forma remota al teu sistema, el teu ordinador ha de tenir instal·lat el següent programa: TEAMVIEWER. 

Aquí et deixem l’enllaç a la seva pàgina oficial perquè et descarreguis el programa en cas que no el tinguis: Clic aquí

Call Now Button